Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Praha je rozkopaná a stavby nejdou podle plánu. To je opsaná stížnost z doby 1. republiky.

0 0
možnosti

Do Modřan vede tramvajová trať. Se zbytkem článku souhlasím. Četla jsem rozhovor s řidičem tramvaje v Letnanskych listech a prý jsou místní občanská sdružení v Bohnicich proti výstavbě tramvajové trati. O metru D se zatím mluví a probíhají průzkumné a přípravné práce. Tak snad bude v roce 2027.

0 0
možnosti

V článku se píše:

".....kdyby i mzdy vzrostly od roku 2018 o 281 %, pak by průměrná mzda v ČR za toto období vzrostla o pouhých 9 %."

Zdroj: https://balahura.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=773308

--------------------------

Já té úvaze nerozumím. Jak je to myšleno? Za vysvětlení dík předem.

2 0
možnosti

L84u26b86o79š 68K77r56i65m92l

18. 7. 2021 21:56

K tomu mostu je třeba napsat, že soudruzi na radnici změnili most z mostu pro tramvaje, auta, cyklisty a pěší na most pro tramvaje, cyklisty a pěší a s tím, že auta už zde jezdit nemusí .

1 0
možnosti

Já tedy nevím, ale ohledně rozkopaných kolejových svršků se domnívám, že se snad konaji každý rok na stejném místě...

Na příští týden jsem řešila jak se dostanu z nového bydliště povrchovou MHD na Karlák a bylo to náročné. Nakonec mi vyšlo jen jedním a pak druhým metrem...

0 0
možnosti

J68a86n 68M49a82r18e49k

18. 7. 2021 21:38

Já bych to vzal pěšky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS